Читачі – пенсіонерка Валентина Яківна та працівниця офісу Юлія Миколаївна, просять розібратись у ситуації. Валентина Яківна додала, що їй довелось заплатити банківську комісію в розмірі 7 грн ще й під час оплати послуг «Укртелекому». – Що це за нововведення таке? Держава дала субсидію, так тепер за нас банки взялися? – обурено запитувала пенсіонерка. Зауважимо, що послугами двох вищевказаних банків найчастіше користуються саме пенсіонери, і для багатьох із них сума комісії здалась зависокою. За роз’ясненнями ми звернулися до керуючої Кременчуцької філії «Ощадбанку» Наталії Скляр. – У ПАТ «Полтаваобленерго» відмовились від оплати банківської комісії за приймання платежів. Вони пояснили, що в них ця сума не включена у тариф. Мовляв, тарифи на опалення та інші послуги зросли, а сума, яка була закладена раніше на компенсацію банківської комісії, закінчилась. Банк не може приймати платежі чи виконувати якусь іншу роботу безкоштовно. Якщо енергокомпанія не оплачує нашу комісію, ми вимушені брати її з клієнтів. Тому ми і призначили мінімальну суму – 7 грн за загальний платіж. Я знаю, що таку ж комісію визначили і в «Полтава-банку», – повідомила Наталія Скляр. Щодо оплати послуг за користування стаціонарним телефоном є інший вихід. «Послуги «Укртелекому» можна оплачувати через термінал, і не потрібна ніяка комісія», – зазначила керуюча філією «Ощадбанку». Наталія Скляр додала, що питання компенсації банківських витрат за обслуговування платежів може вирішити керівництво ПАТ «Полтаваобленерго», але поки звідти інформації про це не надходило.
«У ПАТ «Полтаваобленерго» відмовились від оплати банківської комісії за приймання платежів. Вони пояснили, що у них ця сума не включена в тариф. Через це ми вимушені брати банківську комісію з клієнтів», – говорить керуюча Кременчуцькою філією «Ощадбанку» Наталія Скляр.
|